marți, 13 decembrie 2011

20.000


Cifra din titlu reprezintă numărul accesărilor blogului meu, pe toată durata existenţei lui (mai 2009 - decembrie 2011. Sunt multe? Sunt puţine? Desigur, puteau fi şi mai multe. Sunt bloguri care înregistrează acest număr într-o zi! Un exemplu este cel al „Evenimentului Zilei”, a cărui medie zilnică este de 24.000 de vizitatori! Potrivit unei declaraţii a unui realizator al lui, succesul se datorează introducerii unor cuvinte şi expresii cheie. Bănuiesc că un astfel de cuvânt cheie, care să atragă vizitatorii, tineri în special, ar putea fi „sex”, iar o expresie cheie ar putea fi o ştire bombă ca aceea cu care Ion Cristoiu a reuşit să facă tiraj mare la ziar, imediat după apariţie.: „Găina care a adus pe lume pui vii”!
Vorbind serios şi având în vedere şi tematica blogului, ca să obţin un număr mai mare de accesări, cred că ar trebui să mă cheme Mircea Cărtărescu sau Andrei Pleşu. Nu mă cheamă aşa, prin urmare mă văd obligat să mă mulţumesc cu cât am.
Am considerat că ar fi interesant să vă comunic structura acestor accesări, pusă numai la dispoziţia administratorului blogului de compartimentul de statistică a lui. Iată cum arată ea:

1. Număr total de postări - 235

2. Postările cele mai accesate
- Ninge – 637
- Biserica din Bănişor – 570
- Weekend 5 – 283
- Colinde din Sălaj – 275
- Vizită în ţara de sub Meseş – 259
- Bănişor – Monografie. Amintiri – 188
- La Năeni – 162
- În Nordul Olteniei - 162
- Episodul3 –Anuar nr.3 - 158
- Episodul 10 – Anuar nr.5 - 110
Obs. Nu-mi dau seama de ce „Ninge”, prima mea poezie, este cea mai accesată postare?!

3. Ţările cu cele mai multe accesări
- România – 21.790
- SUA – 1.891
- Republica Moldova – 856
- Israel – 783
- Spania - 321
- Germania -214
- Rusia – 155
- Canada- 143
- Olanda – 99

4. Număr de comentarii – 199

5. Număr de persoane care m-au contactat prin e-mail - 90

4 comentarii:

Cecil Harponieru spunea...

Capitanului Nemo Vanca, al carui Nautilus informatic a parcurs 20000 de leghe sub web:
HIP-HIP, URA!
HIP-HIP, URA!
HIP-HIP, URA!

Artemiu Vanca spunea...

Multumesc, harponierule de pe Somes.

Unknown spunea...

Felicitari inca o data pentru calitatea postarilor, seriozitate si perseverenta!
Nu cred ca este foarte important numarul celor ce acceseaza acest blog ci numarul ce revin pentru a vedea noi postari si sincer cred ca exista persoane care acceseaza regulat blog-ul.
Impresionant numarul postarilor! Eu as sugera ca la un moment dat sa faci o carte folosind aceste postari, desi aici stau foarte bine si pot fi accesate de oricine pe cand intr-o carte pot sta nevazute pe rafturile prafuite ale unei librarii sau biblioteci.

Artemiu Vanca spunea...

Multumesc, Vlad. Nu uit ca blogul acesta ti-l datorez tie.

Trimiteți un comentariu