sâmbătă, 21 ianuarie 2012

A FOST ZIUA A OPTA


Ieri am fost în Piaţa Universităţii, m-am alăturat demonstranţilor şi am strigat împreună cu ei „Jos Băsescu!”, „Demisia!” şi am cântat „Deşteaptă-te române!”Am făcut şi câteva poze:


Cu tricolorul pe "Caragialiana!

Revoluţionar

Protestatar 1

Protestatar 2

Monarhistă

 
Lozinci afişate în piaţă:
·         Suntem viermii din Moldova, Ardeal şi Ţara Românească
·         Viermi.........dar mulţi
·         Rugăm să ne scuzaţi, nu producem cât furaţi.
·         Aţi distrus învăţământul!Nu v-ar mai răbda pământul!
·         Ţara noastră minunată,
      Voi aţi ruinat-o toată,
      Aţi vândut-o pe doi lei,
      Clică de hoţi şi mişei!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Bravo!!! Ma bucur ca ai participat la aceste proteste exprimand si opinia noastra, a celor ce n-am putut sa fim acolo.

Artemiu Vanca spunea...

As vrea ca cei care-mi vizitează blogul sa se pronunte fata de manifestatia din Piata, votand "interesant" sau "neinteresant". A nu te pronunta, inseamna a fi indiferent fata de ce ni se intampla. N-avem voie sa fim indiferenti!

Anonim spunea...

Nu stiu daca stim ce vrem!
E clar ca nu accept actuala clasa politica la fel ca cei multi, dar... cu cine ii schimbam? Exista un nume pe buzele romanilor, exista o speranta, un viitor, niste oameni care sa le pese de tara asta? Daca nu, degeaba se protesteaza.
S-a mai protestat si in 1989 si s-a dorit schimbarea, schimbarea a venit, dar nu aceea pe care ne-am dorit-o.
P.S. Ponta si Antonescu mi se par a fi 2 hiene care au stat la panda pana acum si care ies acum la vanat pentru a da lovitura fatala.

Artemiu Vanca spunea...

În 1989 a fost totuşi o schimbare în bine. Nici eu şi baănuiesc că nici Dvs., nu regretăm că a fost schimbat Ceauşescu, idiferent de ce a venit după aceea. La fel se pot întâmpla lucrurile şi acum.

Trimiteți un comentariu